2015. október 25., vasárnap

A petrolkék verzió

A szürke sapka továbbra is nagy volt rám. Mivel tudtam, hogy Bea egyébként is tervez kötni egyet, és ő nem is ilyen gyerekméretű tökfedőket hord, mint én, megkérdeztem, kéri-e. Kérte, és választhattam helyette két másik gombolyagot.

Ha már így alakult, gondoltam, ne legyen másodjára is szürke, hanem megkötöttem petrolkékből, hogy legyen valamim a Colortrend játék aktuális fordulójára is.

Nem tervezek olyasmit, hogy ugyanezt a sapkát a maradék 15 forduló mindegyikére is megkötöm, mind az összes hátralévő színben, de most jól jött, mert hiába, hogy a kéknek a türkizes-petrolos árnyalatai a fő-fő kedvenc színeim, ötletem most valahogy mégsem volt. 

Második nekifutásra már igen nagy volt az arcom: kisebb tűvel és kevesebb szemmel kezdve kötöttem a passzét, aztán vastagabbra váltottam, és felszaporítottam a végleges szemszámra. Tartottam magam a legutóbbi korrigált magassághoz, de a fogyasztáson nem változtattam. Mivel az eredeti, hatalmas masni érezhetően lehúzta a sapka oldalát, ezért egy picivel keskenyebbre, és valamivel rövidebbre kötöttem. 

Egyébként szerintem teljesen ugyanúgy néz ki, csak most már tényleg jó a mérete, ami azért - lássuk be -, nem hátrány :-) 



2 megjegyzés:

  1. Ügyesen szabtad személyre a cuccot, mert a formáján tényleg nem látszik a változtatás. Jó ez a szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kolléganőim szerint le kéne vágni a masniból ollóval, és kötni rá egy csomót :-)

      Törlés