2015. augusztus 18., kedd

Fortune's Shawlette - kész!

Akárhány bejegyzést is írok egy-egy készülő projektről menet közben, a végén azért szeretek összefoglalót készíteni, átismételni a történetet, megörökíteni és megosztani, ha megint tanultam valami újat, és nem utolsósorban valami rendes képet mutatni az elkészült holmiról.

Sok újdonságról most nem számolhatok be, mindössze arra jöttem rá, hogy nem kell nyúlnak lenni, LEHET a zoknifonalat nyugodtan 5,5 mm-es tűvel horgolni, pláne ha a 4,5-ös annyira nyilvánvalóan nem jó :-) Na és amiről már beszámoltam korábban, hogy mégse ördögtől való dolog a röviden átmenetes fonalat horgolásra használni. Legalábbis ez a minta kihozta az állatot konkrétan ebből a fonalból.

Lentről felfelé építkezik a kendő, a leírás szerint 40 ismétlődés után kell egy lezáró sort készíteni, majd a másik két oldalára ráhorgolni a szegélyt. Én 43-nál kezdtem aggódni, hogy biztos marad-e elég fonalam a befejezéshez, de maradt. Még egy - vagy talán két - sorra futotta volna, de addigra egyszer már leszedtem a tulajdonképpen kész szegélyt, nem akaródzott még egyet bontani. Különben szerintem ma se lenne kész, hanem ment volna a sarokba, én meg a másikba utálkozni. Szerencsére nem lett kicsi, ennyi jön ki a nem egészen négyszáz méterből.

Nem utolsósorban pedig jöjjenek a "rendes" képek. A rendetleneket nem mutogatom :-)







2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves, vidám darab lett, le se tagadhatná, hogy nyáron született!

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett a kendő! Meg jó a hajad is! :)

    VálaszTörlés