2014. december 7., vasárnap

Sapkák Nagy Hétvégéje

Végre eljött egyszer egy olyan hétvége is, amikor kicsit több lehetőségem volt a kötőtűimet szorongatni. Na jó: kicsit több lehetőséget adtam magamnak, mert amúgy semmivel se lett volna több, mint máskor. Mindenesetre mire észbe kaptam, hipp-hopp, kész is volt nem egy, de mindjárt két sapka.

Az első egy tesztkötés volt, amire igazából Anett hívta fel a figyelmemet, hogy milyen jó már ez a sapka. Jé, tényleg, akkor jelentkezem. Azt úgy igazából nem gondoltam, hogy majd ki is választ a tervező, de mivel bekerültem, nem volt mese, a Lappit meg kellett kötni, méghozzá december 10. előtt. Erre viszont tényleg kizárólag hétvégén van esélyem, és mivel becsületbeli ügy, szépen előre is vettem a teendők listájában. A fonalválasztásnál a Drops Nepal lett a befutó, tökéletesen hozta a kötéspróbát, az 5-ös tű szélsebesen száguldott vele, fincsi volt. A színeket Dani választotta. A maradékokból még megköthetek legalább két ugyanilyet, ha akarok :-)


Minta: Lappi
Fonal: Drops Nepal
Tű: 5 mm

A Renfrew sapkát Judit húgom szemelte ki, amikor egyszer leültettem a Ravelry elé, hogy keressen magának valami jót karácsonyra. Szabad kezet adtam neki a fonalválasztásban is, ami mondjuk annyira nem volt jó ötlet, mert három lehetőségként felsorolta nekem a bézs, a mézszínű és a csokoládébarna Morbidonét, és szerintem egyik se igazán szép. Végül a méz-, vagy egyéb vélemények (Robi) szerint nejlonharisnyaszínű nyert, mint a legkisebb rossz. Saját magamnak sehogy nem tudnám elképzelni, de Juditka új sötétkék dzsekijéhez igazából tényleg jól fog menni. Ezen a képen inkább Luca mutatja be, mert neki jobban áll.


Minta: Renfrew
Fonal: Morbidone
Tű: 4,5 mm

A fazonnal egyébként nekem sincs bajom, csak engem ez a szín agyonsápaszt, na tessék, én megmondtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése