2014. november 23., vasárnap

Tarka virágos poháralátétek az adventi vásárra

A régi munkahelyemen egyedül voltam az irodában, és azt csináltam, amit akartam, pl. zokniban járkáltam a szőnyegen, és egész nap zenét hallgattam. Az új helyen első nap két olyan kolléganővel kerültem egy irodába, akik alapvetően csendben dolgoznak, munka közben egymással is csak a legszükségesebbekre szorítkoznak. Ha a bögrém alja koppant az asztalon, olyan volt, mint az ágyúdörgés. Már furdalt a lelkiismeret, ha ittam.

Otthon aztán irány az internet, meg a pamutfonalas dobozom, és másnapra horgoltam magamnak egy poháralátétet. Bár azóta a végleges helyemre költöztem, ahol az egyik szobatársam fülhallgatóval hallgatja a zenét, hogy ne zavarjon másokat, viszont emiatt nem hallja, hogy valójában elég hangosan énekel magában :-D Emellett sóhajtozik és morog. Itt már koppanhatna a bögrém nyugodtan, de most már velem van a virágos alátét. Bevált tehát!

Annyira, hogy úgy döntöttem, a lakóotthon is ilyeneket kap tőlem idén az adventi vásárra. Itt van belőlük egy kis bemutató:


És közelebbről is:



A minta ingyenes volt valahol, de momentán nem találom. Update, mert Verocska megtalálta: http://www.ravelry.com/patterns/library/round-pretty-small-coaster
Fonal: Drops Paris
Tű: 4,25

5 megjegyzés:

  1. Ó, guszták, biztos lesz keletjük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem! Most kaptak tízet, még majd folytatom a gyártást, de már csak postán tudjuk nekik elküldeni a szajrét, mert Juditért legközelebb csak karácsonykor megyek, az meg ugyebár már egy kicsit késő.

      Törlés
  2. http://www.ravelry.com/patterns/library/round-pretty-small-coaster
    Vera

    VálaszTörlés
  3. Köszi, Verocska, tényleg ez az :-) (Én eredetileg egy valakinek a blogjában találtam meg a leírást, miután előtte minden más hivatkozás beleszaladt ugyanabba a nem működő linkbe. Na és sajnos épp arra a valakire nem emlékeztem, de amit mutattál, itt is pontosan ugyanaz van, szóval be is másolom a rav-linket jól! :-)

    VálaszTörlés