2014. szeptember 15., hétfő

Kockaköves nyakmelegítő

Megkért egy ismerősöm, hogy kössek neki sapkát-sálat viszonylag vastag fonalból, de azért szép nőies legyen. Igent mondtam neki, de első körben tettem egy halvány kísérletet, hogy önző érdekből lebeszéljem a sálról, és meggyőzzem, hogy akarjon inkább nyakmelegítőt (mert azzal hamarabb kész vagyok), de nem sikerült, ragaszkodik a sálhoz, szóval hogy úgy mondjam, ezt megszívtam :-)

Pedig kedvcsinálónak szép kis kollekciót állítottam össze, hogy legyen miből válogatnia. A gyűjteményem annyira jól sikerült, hogy a saját kedvemet kiválóan meg is hoztam a Yellow Brick Road nyakmelegítőhöz. Annyira megtetszett a kihasználhatósága, ahogy ezerféleképpen lehet csavarni meg tekerni meg gombolni (nézzétek meg a linket), hogy még tegnap este belefogtam. Hogy az enyém lesz, vagy újabb közpréda, az majd eldől menet közben.

Világosszürke fonalat választottam hozzá, nem utolsósorban azért, mert olyan például volt itthon.
A minta nem bonyolult, az első ismétlés után fejből folytatható, mégsem unalmas. Oda kell figyelni, persze, de nem igényli azt a fajta koncentrációt, amit mondjuk egy megjegyezhetetlen csipkeminta. Közepesen vastag, 4,5-ös tűvel, a kellemes, jól kezelhető Relax fonalból kötve finom kis esti lazítós projekt.

Ajánlom kezdőknek, akik tudják már a simát és a fordítottat, de azért még szívesen maradnának egy téglalap biztonságos keretei között, és minden haladónak, aki egy gyors és jópofa ajándékötletet keres, meg akinek még tetszik :-)


Minta: Yellow Brick Road Cowl (ingyenes)
Fonal: Rial Filati, Relax
Tű: 4,5 mm 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése