2014. szeptember 30., kedd

Elkészült a fekete is

Nem kellett hozzá sok idő, hogy ezt a nyakmelegítőt is befejezzem. Nincsen róla sok mesélnivaló, az egyetlen különlegessége, hogy mindkét oldalát lehet kifelé fordítani, gombokat is direkt úgy válogattam hozzá, hogy legyen egy komoly és egy bohókás arca :-)

Így néz ki alaphelyzetben a mályvaszínű gombokkal, az alsót mondjuk elfelejtettem begombolni, de hát reggel volt még.


Mivel nem akartam a fekete gombokkal is egy ugyanilyen képet, így kigondoltam (vagy -gomboltam?) egy ilyen verziót is, ahol a két középső lyukon a fekete néz kifelé :-)


Ezt a fajta gombolást a Yellow Brick Road projektfotói között találtam, szerintem jópofa.


Itt pedig vállmelegítőként is kipróbáltam, sok értelme ugyan nincs, de akartam még egy képet, na :-D



Itt még azt is elmesélem, hogy új számítógépem van az irodában, de persze nem lehet rá semmit feltelepíteni, így a Picasát sem. Ezért aztán kipróbáltam a PicMonkey nevű onlájn, és többnyire ingyenes képszerkesztőt. Alapvetően főleg szerencsétlenkedtem vele, de mivel ebben is van automatikus javítás meg levágás, olyan nagyon még a magamfajta se bírja elrontani valószínűleg. Ja, és tud kollázst is készíteni, aminek örültem, mert mostanában imádok ilyesmikkel szórakozni :-D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése