2014. szeptember 13., szombat

Bányásztörpe-sapka Unforgettable fonalból

A végeláthatatlan favágós darabok között megint vágytam a gyors sikerélményre. Ebből lett ez a kis mókás horgolt sapka. Már rég kinéztem a mintát, és amikor véletlenül szembejött a lehetőség, hogy pontosan ugyanolyan fonalat is kaphattam, onnantól már csak az volt a kérdés, hogy MIKOR :-D És hát ma eljött az ideje.

Hibátlan, klassz, vagány. De ez se az enyém lesz, pillanatok alatt levadászták :-D

Ez az első munkám ebből a fonalból. Akril létére nagyon finom puha. Kicsikét szöszös, ez elvileg majd a mosással megszűnik. De elrontani nem szabad, mert a lehetetlenséggel határos a bontása az összeakadó szöszök miatt. Egyébként egyágú, nem teljesen egyenletes sodrású, de nem volt benne se annyira vékony, se annyira túl vastag rész, amit ki kellett volna vágnom és újracsatlakoztatnom. (Más fonalnál már jártam így.)
Síkban horgolva (kendőnek teszteltem, de az félbemaradt) gond nélkül elbírt volna 6-os tűt, így körben 5-ös tűvel mégsem lett tömör. Nem huzatos, csak laza, jó esésű. Meg vagyok vele elégedve. Remélem, a tulajdonosa jól érzi majd magát benne a télen.



Minta: Unforgettable hat (ingyenes)
Fonal: Red Heart Boutique Unforgettable (Parrot) a Fonalboltból 
Tű: a felső részhez 5 mm-es, a passzéhoz 3,75-ös (nem találtam a 4-est, de nem baj, jó lett ezzel :-D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése