2014. augusztus 6., szerda

Újabb internetes vírus fenyeget - veszélyben a horgolók!

Váratlanul söpört végig a virtuális kötős-horgolós csoportokon egy újabb őrület, ami most éppen a horgolni tudókra jelent komolyabb veszélyt. Eszter, a Gumipók szórta szét köztünk a vírust, amikor készített egy teljesen eszement rókát, de szerintem nem haragszunk rá emiatt :-)

Lydia Tresselt (alias Lalylala) kapucnis babái mellett nemigen lehet szó nélkül elmenni, az átlagos áldozat úgy jár, hogy meglát egyet, röhög, megnézi a többit, még jobban röhög, de már érzi, hogy ilyen neki is K.E.L.L.

Még egy darabig ellenáll, de a Ravelryn mindenesetre a kedvencek közé tesz néhányat a jószágokból, aztán már csak a megfelelő mentséget várja, hogy valamilyen kamu ürügyre hivatkozva megvehesse az első mintát.

Nálam is hasonló volt a dolog lefolyása.
Sárkányom lesz!

Méghozzá valami ilyesmi. Hát lehet ennek a lógófülűnek ellenállni? :-D


7 megjegyzés:

  1. Kb. két hete találtam rájuk, az a bizonyos szerelem első látásra:) Fél óra múlva már megrendeltem a fonalat 3 (!!!!) db csudaságra. Egy bárány már majdnem kész, de még mindig nem tudom, kié lesz. Ilyenkor jó, ha van az embernek gyereke/unokaöccse/keresztlánya és egyebek, lehet kire fogni, hogy miért van szükség még egy állatra:)
    Párizsból készül, és hatalmas lesz. A 4-nél szerintem vékonyabbat kell választanom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristennnnnnn!!!! 3,5-öst mondanék, de tutira fájni fog, ahogy nekem is fáj a 2,5 :-D
      Azt mondják, Cataniából is olyan 25 cm magas, szóval Parisból tényleg gigantikus lesz :-D

      Törlés
    2. a 4. az a darabszáma lesz az állatoknak:) Szóval ott kell vékonyabb fonalat választanom. A fejénél döbbentem rá, MEKKORA gigant lesz ebből, olyan nehéz, hogy lehúzza az egész építményt :D Saccra olyan 40 centi körül van... nem tudom mire gondoltam, amikor ezt a fonalat választottam:) Küldök majd fotót az arányokról.

      Törlés
  2. következő kedvenc:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/basil-the-boogie-woogie-brontosaurus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez a csíkos dínó is tényleg marha jó! :-D

      Törlés
  3. Nekem a Paul és a Rita van meg, de imádom őket! :) Catania és Red Heart Baby fonalból készültek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is nagyon jópofák. Ha ebbe bele nem törik a bicskám és/vagy a csuklóm, akkor szerintem én se állok meg az elsőnél :-D

      Törlés