2014. május 4., vasárnap

Randala

Vagyis Ronda Mandala.

Házavatóra voltunk hivatalosak a hétvégén, ahol a pincéből-padlásról összegereblyézett, az előző tulajdonostól örökölt kacatok közé már csak épp egy ilyen horgolt kerek terítő hiányzott, aminek túl sok gyakorlati haszna nincs, ámde ilyet legalább már nem kell majd venni a pécsi vásárban a tökéletes retro-hangulat megteremtéséhez.

A randalát - még félkészen - teszteltük Orfűn kempingezés közben, és látható, hogy a viharvert alumínium kávéskészlettel tökéletes harmóniát alkotott, de később remekül megfért a kék-fehér pöttyös menzás bögrével is.

Mondom én, hogy nélkülözhetetlen. És univerzális. Minden háztartásba K.E.L.L.

(Egyébként maradék pamutfonalakat tuszkoltam bele, hogy még fogyjanak egy kicsit. A végén még van 3 kör fekete, és kész.)


Leírás: a Crochet with Raymond blogon találtam, ingyenes.
Fonal: mindenféle maradék Catania, Gilice, Bóbita.
Tű: kivételesen 3,5 mm-es (amúgy ezeket én alapesetben 3-assal szoktam horgolni )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése