2014. január 22., szerda

Közbevetőleges kiscipő

A baráti körben, ahová mostanság fél lábbal én is belelógok, született egy kis Ábel gyerek. A férfinép tejfakasztóra készült, és amikor még nem tudtuk, hogy elmarad, akkor Lucával lóhalálában nekiálltunk összedobni egy babaköszöntős garnitúrát. Ő bevállalt egy Aviatrix sapit, én meg egy kiscipőt, és most úgy tűnik, az időmből kitelik még egy pár kiskesztyű is, mire a srácok eljutnak majd látogatóba. Remélem, a címzett addig nem növi ki.

Esküszöm, ennél azért igazából sokkal egyformábbak :-D


Fonal: Rial Filati Supremo
Tű: 3,25

Tanulság: az még a kisebbik probléma, hogy ezen a pár centis kis izén elkezdtem magic looppal dolgozni, méghozzá a leghosszabbik damillal. De aztán amikor az orrát rövidített sorokkal kellett kialakítani, és nekem nem volt annyi eszem, hogy a tűváltást NE hagyjam a rövidítések közti szakasz közepén (még akkor se, ha ott a fele, hiszen senki nem kötelez rá, hogy pontosan középen felezzem meg a szemeket), hanem inkább összevissza tologattam meg húzogattam az egész miskulanciát, azt meg is érdemeltem. A második darabnál már tanultam a saját hülyeségemből. Lekötöttem az oldalához tartozó szemeket, és átraktam ide a tűváltás helyét. Így a rövidített sorokat szépen lehetett oda-vissza kötni, damilráncigálás nélkül.

Folyt. köv., mert majd Luca is megmutatja a sapkát :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése