2013. december 21., szombat

Anna-sapka

Tesó-sapkát kapnak a lányok, de Annáé valamivel nagylányosabb fazon, és már az is csoda, hogy a szürke színt választotta, mert egyébként mostanság kizárólag fekete holmikat hajlandó felvenni. Állítólag tetszik neki a piros és a kék is, de szigorúan csak elméletben, mert hordani egyiket se hordja :-D Ja, és utálja a sapkát, mert nem hall tőle, és különben is minek sapka. Kellőképpen meg is lepődtünk családilag, amikor egyszer csak odasündörgött, és mégiscsak kért egyet, szintén az én krumpliszsák-sapim mintájára. Elég jól sikerült reprodukálnom, így bízom benne, hogy ha máshová nem, legalább a műjégre felveszi majd. Ott a múltkor az enyémben jelent meg, amit véletlenül - igen: VÉLETLENÜL - náluk felejtettem legutóbb ;-)

Anna sapkáját is Judit húgom mutatja be, csak most már nehezebb volt rávenni.


Fonal: Nako Sport Wool
Tű: 5, 5-ös a passzéhoz, 7-es a sapka felső részéhez, hogy lazább legyen
Minta: ez is fejből van

(Az előzőhöz képest: egy sorral több a passzé, utána jobban felszaporítottam, majdnem ugyanolyan magasságig kötöttem, aztán 6 cikkben fogyasztottam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése