2013. október 24., csütörtök

Színváltós kesztyű

Van az úgy, hogy ugyanannak a fonalnak nem minden festése sikerül pontosan ugyanolyan színűre, tehát aki sejti, hogy nem lesz elég egy gombolyag, és mégse vesz rögtön kettőt, az meg is érdemli.
Még a próbát is lebontottam, és visszakötöttem a kesztyűbe, ezzel végül annyit értem el, hogy csak a kapucnik lesznek az új gombócból. Persze akkor már jobban jártunk volna egy teljesen elütő színnel, de a kedves megrendelő továbbra is EZT akarja, és így is jó lesz neki, tehát így marad.
A kapucni fogyasztását szerintem egy, eddig teljesen ismeretlen, egyéni módszerrel sikerült megoldanom. Tartok tőle, hogy valamit nagyon csúnyán félreértettem a leírásban, pedig előszeretettel állítom magamról, hogy viszonylag jól tudok angolul is, meg kötni is.

Az már eldöntött tény, hogy Urban Necessity Glovest sohaazéletbe' nem kötök többször. Ellenben tetszik, ahogyan ez a Morbidone fonal viselkedik kesztyűként, ezért azt el tudom képzelni, hogy hamarosan keresek egy másik mintát, és összekardozok egyet magamnak is.

A két zöld árnyalat ENNYIRE nem különböző, de nem bírom meggyőzni a telefonomat, hogy ennél azért biztos tudna jobb képeket is, ha úgy igazán nekiállna.

- Egyébként1: ingyenes minta a Ravelryn: http://www.ravelry.com/patterns/library/urban-necessity-gloves
- Egyébként2: 4 mm-es KnitPro körkötőtű (préselt fa), kivéve az ujjaknál, ahol meg valami gagyi bambusz harisnyakötőtű-készletet használtam.
- Egyébként3: Rial Filati Morbidone, egyenesen a Barkából. Finom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése