2013. október 11., péntek

Még mindig nem végleges mellény.

Tegnap felvarrtam a gombokat a kék mellényre, és kezdtem örülni, mint majom a farkának. Kértem róla bemutató fotót, lett is, látványosan illusztrálja a munkadarabon kívül még a hájamat is, de mindegy.
Aztán a mellényt kimostam.
Aztán a mellény nyúlt vagy másfél hektárt.
Aztán káromkodtam.
És most majd megint szét kell szednem, és összevarrnom szűkebbre, pedig ez a duplaoldalas gombozás elég undorító dolog, arról nem is beszélve, hogy mielőtt nekiállhatnék, össze kell megint fércelni a mellény két oldalán a gomboláspántot, mert az én két (négy) szép szememért nem fog egyhelyben maradni, amíg én varrok.

Arra az esetre, ha erre az egész cirkuszra soha az életben nem kerülne sor, inkább felteszek egy képet, ami abban a tíz percben készült, amíg a mellényről azt hittem, hogy kész.




2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, pedig tényleg jól sikerült. És klasszak a piros gombok is. Azért szánd rá magad, ne a szekrényt melegítse. :)

    VálaszTörlés
  2. Még egy kicsit várok a csodára, hogy ha megszárad, valemennyire összehúzódik, és mondjuk hátha PONT annyira, hogy az jó legyen :-D Amíg pedig át nem varrom, addig lehet, hogy majd poncsónak fogom nevezni, annak szabad, hogy "pacuha" legyen :-D

    VálaszTörlés